سرویس خواب جوان

۷ نکته که در خرید میز توالت باید در نظر بگیریم

خرید میز توالت معمولاً به دلایل مختلفی همچون میزان جادار بودن میز و کشو‌های آن، میزا جاگیر بودن میز، رنگ آن، مدلی که دارد و… می‌تواند برای مشتریان و افراد کمی مشکل ساز باشد و آن‌ها را با دردسر مواجه کند. برای آن که دردسر‌ها و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد برایتان پیش نیاید، می‌توانید با خیال راحت و با دقت ادامه این مقاله را مطالعه کرده و متوجه شوید که چه نکاتی در این زمینه وجود دارد و می‌تواند برای شما کارآمد باشد.

نکات مهم در خرید میز توالت

نکات مهم در خرید میز توالت

در هنگام خرید میز توالت باید این نکته را در نظر داشته باشید که رعایت کردن نکات و مؤلفه‌های مهم در این زمینه می‌توانند به شما کمک کنند تا هر آنچه که نیاز دارید را به طور مناسب و خوبی خریداری کنید و بتوانید به سادگی نیز از آن استفاده نمایید. این نکات که شامل ۷ مورد می‌شوند را در خصوص خرید سرویس خواب نوزاد و یا سرویس خواب نوجوان نیز می‌توانید رعایت کنید.

جنس

اولین مورد در خصوص جنس میز توالت است. جنس میز توالت می‌تواند از‌ام دی اف، رزین، فیبر و یا حتی چوب و یا فلز باشد. معمولاً بیشترین متریالی که استفاده می‌شود‌ام دی اف و فیبر با روکش‌ام دی اف است که در طرح و رنگ‌های گوناگون وجود دارد. بهترین جنس و متریال نیز همان‌ام دی اف است که می‌توانید برای چندین سال از آن استفاده کنید.

همچنین بخوانید:بررسی تفاوت سرویس خواب ایرانی و خارجی به صورت کامل

طرح و مدل

دومین مؤلفه مهم در خرید میز توالت مربوط به طرح و مدل آن می‌شود. طرح و مدلی که برای میز توالت انتخاب می‌کنید می‌تواند با توجه به طرح و مدل دیگر وسایل اتاق انتخاب شود. این موضوع جلوه بهتری را به اتاق می‌دهد. مسلماً طرح‌های مختلف همراه با مدل‌های باز شدن مختلف درب‌های میز توالت وجود دارد که می‌تواند برای شرایط مختلف و اتاق‌های گوناگون طراحی شده باشد. بهتر است در هنگام خرید حتماً طرح و مدلی را انتخاب کنید که با فضای اتاق شما همخوانی لازم را دارد.

رنگ‌بندی

رنگ‌بندی در خرید میز توالت نکته مهم دیگری است که باید در نظر داشته باشید. این رنگ‌بندی‌ها می‌توانند از رنگ‌های طبیعی چوب همچون قهوه‌ای کمرنگ و پر رنگ گرفته تا رنگ‌های فانتزی و جدید سبز، صورتی و… را شامل شوند. هر کدام از این موارد در حقیقت باید با توجه به رنگ دیگر قسمت‌های اتاق تعیین شوند و لازم است تا تمامی مؤلفه‌های لازم در خصوص رنگ‌بندی و ست کردن رنگ‌ها را نیز در این مورد بدانید و سپس رنگ میز توالت یا همان میز آرایش خود را انتخاب کنید. معمولاً بهترین رنگ‌ها که می‌توانند با تمامی رنگ‌های موجود هماهنگ شوند همان رنگ‌های سفید و کرم و قهوه‌ای هستند.

کیفیت متریال

کیفیت متریال اولیه مورد استفاده نکته مهم بعدی است. کیفیت هر محصولی معمولاً شامل سه درجه کیفیت درجه یک، درجه دو و درجه سه می‌باشند. زمانی که برای خرید میز توالت و یا به طور کلی برای خرید سرویس خواب به فروشگاهی مراجعه می‌کنید، بهتر است بدانید که کیفیت متریال استفاده شده از کدام درجه است. مسلماً هر قدر میزان کیفیت کار بالاتر باشد، قیمت محصول نیز بالاتر خواهد بود.

اندازه و سایز

اندازه و سایز میز توالت نیز بسیار مهم است. شاید با خودتان فکر کنید که میز توالت‌های جمع و جور گزینه‌های بهتری هستند، اما باید بدانید که شما به فضایی نیاز دارید تا محصولات بهداشتی، محصولات و لوازم آرایشی، وسایلی همچون سشوار، اتو مو و… را در آن قرار دهید. اگر ابعاد و سایز میز توالت کوچک باشد، نمی‌توانید به سادگی همه این وسایل را در یکجا جمع کنید و صرفاً ناچار می‌شوید تا باز هم از کمد‌های دیگر و کشو‌های کمد دیواری و… استفاده نمایید. بنابراین ابعاد و اندازه و سایز میز توالت را به شکلی انتخاب کنید که لازم نباشد تا مجدداً برای قرار دادن وسایل خود به دنبال جا بگردید.

نحوه باز و بسته شدن درب‌ها

نحوه باز و بسته شدن درب‌ها

نحوه باز و بسته شدن درب میز توالت یکی از نکات مهم و کلیدی است که در خرید میز توالت باید به آن توجه کنید. اگر فضای کمی دارید، بهتر است با توجه به فضایی که جلوی میز توالت باقی می‌ماند و یا کنار آن باقی می‌ماند، یکی از مدل‌های درب کشویی و یا لولایی را انتخاب کنید. این مدل از درب‌ها می‌توانند کار شما را برای گذاشتن و برداشتن وسایل راحت‌تر کنند و از این بابت مشکلی نداشته باشید.

قفسه‌بندی

قفسه‌بندی نیز مورد بعدی است که می‌توانید در خریدن میز توالت و یا همان میز آرایش به آن توجه کنید. قفسه‌بندی‌ها باید به نحوی باشند که تعداد آن‌ها متناسب با وسایل شما باشد و همچنین به شکلی باشد که بتوانید وسایل خود را داخل آن قرار دهید.

جمع‌بندی

در این مقاله به طور کلی به هفت نکته‌ای که می‌توانید در خرید میز توالت مورد توجه قرار دهید اشاره کردیم. اگر به این چند مورد به دقت و به طور کامل توجه کنید، متوجه می‌شوید که خرید میز توالت نه تنها مشکل نبوده بلکه حتی ساده‌تر از چیزی که فکرش را می‌کنید نیز می‌باشد. البته در صورتی که قصد دارید تا از فروشگاهی خرید کنید که خیالتان از بابت هر هفت نکته راحت باشد، می‌توانید به فروشگاه آرام چوب مراجعه کرده و با خیال راحت خرید خود را از آنجا انجام دهید. این فروشگاه به طور کامل می‌تواند هم شما را در زمینه خرید میز توالت و هم دیگر محصولات و کالا‌ها راهنمایی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا