سرویس خواب نوزاد

کدام تخت خواب برای دوقلو ‌ها مناسب است؟

تخت خواب برای دو قلو‌ ها که در انواع سرویس خواب وجود دارد، شامل چه ویژگی‌هایی می‌شود؟ آیا این نوع از تخت خواب ‌ها می‌توانند برای تمام افراد مناسب باشند؟ معمولاً در خانه‌هایی که دو قلو دارند، یک اتاق به هر دو کودک اختصاص داده می‌شود. در چنین شرایطی باید از هر چیزی اعم از تخت خواب، میز تحریر، کمد لباس، کمد کتاب‌ها و… دو عدد وجود داشته باشد. همین موضوع باعث می‌شود تا نیاز به اتاقی دو برابر اتاق خواب‌های معمولی داشته باشید که معمولاً چنین چیزی در آپارتمان‌های امروزی امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل است که سعی می‌کنیم تا در مورد تخت خواب ‌هایی که برای دو قلو ‌ها وجود دارد و می‌تواند سب راحتی هرچه بیشتر شما شود، اطلاعات بیشتری را در دسترس شما قرار دهیم.

انواع تخت خواب برای دو قلو‌ ها

انواع تخت خواب برای دو قلو‌ ها

شاید اگر این موضوع را قرار بود ۱۰ الی ۱۵ سال پیش مطرح کنیم، تنها مدل تخت خواب دو طبقه که برای دو قلو‌ ها وجود داشت، مربوط به سرویس خواب دو طبقه می‌شد. اما امروزه این مسأله به این شکل در آمده است که تخت خواب ‌های متنوعی برای دو قلو ‌ها طراحی و تولید شده است و می‌توانید با توجه به فضای قابل دسترسی، سلیقه خودتان و همچنین سن و سال کودکانتان، آن‌ها را تهیه نمایید.

تخت خواب ‌های دو طبقه ساده

ساده‌ترین، راحت‌ترین، ارزان‌ترین و قدیمی‌ترین نوع تخت خواب برای دو قلو‌ ها، با نام تخت خواب‌ های دو طبقه شناخته می‌شود. این نوع از تخت خواب‌ ها معمولاً از جنس فلز بوده و دارای قسمت گارد مانندی هم در بالا و هم در پایین خود هستند. به همین دلیل است که حتی برای کودکان بین ۴ تا ۱۰ سال نیز می‌توان به راحتی از آن‌ها استفاده کرد.

شاید ظاهر این تخت‌ ها بسیار ساده باشد و با دکوراسیون امروزی هماهنگی لازم را نداشته باشد، اما باید بدانید که این موارد بسیار کمجا بوده و صرفاً به اندازه یک تخت یک نفره جا می‌گیرند. از سوی دیگر می‌توان گفت که این تخت ‌ها به دلیل آن که ثابت هستند دارای مقاومت بیشتری نیز بوده و از این بابت نگرانی بابت خرابی زودهنگام آن‌ها ندارید.

تخت خواب ‌های تاشو

تخت خواب ‌های تاشو

تخت خواب ‌های تاشو را تا به حال دیده‌اید؟ این تخت خواب ‌ها حالتی همچون درب‌های افقی دارند که باز و بسته می‌شوند. زمانی که نیاز به خوابیدن داشته باشید، می‌توانید این تخت ‌ها را باز کرده و زمانی که از خواب بیدار می‌شوید، آن‌ها را می‌بندید تا درون باکس خودشان قرار گیرند.

از جمله مزیت‌هایی که این نوع از تخت‌ ها دارند این است که هیچگونه فضایی داخل اتاق اشغال نمی‌شود و صرفاً شما نیاز به یک دیوار بزرگ برای وصل کردن این تخت ‌ها دارید. مورد بعدی نیز آن است که دیگر داخل اتاق فضایی اشغال نمی‌شود و صرفاً از عرض اتاق کم می‌شود. این کار سبب می‌شود تا در طول روز میزان فضایی که در دسترس دارید بسیار زیادتر شود.

تخت خواب ‌های پکیجی

تخت خواب‌ هایی که با نام تخت خواب پکیجی شناخته می‌شوند در حقیقت تخت ‌هایی هستند که همه موارد مورد نیاز شما را می‌توانند به صورت یکجا به شما ارائه کنند. به طور مثال در این تخت ‌ها علاوه بر آن که تخت ‌های دو طبقه قرار دارند، با توجه به سن و نیاز کودک، می‌توانند سرسره بازی، میز مطالعه و کتابخانه و یا میز آرایش را در کنار تخت قرار دهند. این کار سبب می‌شود تا فضای کمتری اشغال شود و از سوی دیگر نیز استفاده کودکان و نوجوانان از میز و تختشان راحت‌تر باشد.

جمع‌بندی

مواردی که در طول این مقاله در خصوص تخت خواب برای دو قلو‌ ها مطرح شد، مواردی بود که می‌توانیم به آن‌ها توجه کرده و سپس با در نظر گرفتن این مؤلفه‌ها، خرید تخت خواب خود را انجام دهیم. این کار به ما کمک می‌کند تا هم تخت‌ های مناسبی را برای کودکان خودمان خریداری کنیم و هم به ما کمک می‌کند تا از فضایی که در دسترس داریم، به شکل درست‌تری استفاده کنیم. تخت دو طبقه مدل 735 یکی از بهترین مدل ها برای کودکان دو قلو است که پیشنهاد می شود پیش از تصمیم نهایی برای خرید، مشخصات این تخت را نیز بررسی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا