سرویس خواب نوجوان

سرویس خواب نوجوان برای دختران چه تفاوت هایی با سرویس پسران دارد؟

نوجوانان با توجه به اینکه پسر باشند یا دختر روحیات و سلیقه‌های متفاوتی نیز دارند و باید قبل از هر کاری با سلایق آن‌ها آشنا شد و فرزندان خود را به خوبی شناخت. به همین دلیل هنگام انتخاب وسیله برای آن‌ها باید این نکات را مورد توجه قرار دهید. دخترها روحیه لطیف‌تری دارند و رنگ‌های مورد علاقه ‌آن‌ها با پسرها متفاوت است.
هنگام خرید سرویس خواب نوجوان نیز باید به این مساله دقت کنید. همچنین باید اجازه دهید که فرزندان خود سرویس خواب مورد علاقه خود را انتخاب نمایند. اما بهتر است آن‌ها را در انتخاب راهنمایی کنید تا تخت و کمد مناسب سن و سلیقه خود برگزینند و همچنین سرویس خوابی با کیفیت خریداری کنند. در این مطلب از آرام چوب برای کمک به خریداران تفاوت سرویس خواب نوجوان برای دختران و پسران را معرفی خواهیم کرد.

تفاوت سرویس خواب نوجوان برای دختران و پسران

 

تفاوت سرویس خواب نوجوان

 

همانطور که فرزندان در سنین متفاوت دارای علاقه‌های مختلفی هستند با توجه به دختر یا پسر بودن نیز سلیقه‌ها و علایق آن‌ها تغییر می‌کند. بنابراین بهتر است هنگام تهیه سرویس خواب نوجوان برای آن‌ها به این موضوع دقت شود تا فرزندان در اتاق خود احساس راحتی و آرامش داشته باشند. تفاوت سرویس خواب نوجوان برای دختران و پسران موضوعی است که هنگام خرید سرویس خواب نوجوان باید در نظر گرفته شود. در ادامه ویژگی‌هایی که برای تخت و کمد پسرها و دخترها وجود دارد را شرح می‌دهیم:

ویژگی پسرها در انتخاب تخت‌خواب

اکثر پسرها به رنگ‌های خنثی یا آبی و ترکیب رنگ‌های آبی و سفید، قهوه‌ای و سفید و قرمز و سفید علاقه زیادی دارند. به همین دلیل سرویس خواب‌های پسران بیشتر با این رنگ‌ها تهیه و ساخته می‌شوند. طرح و رنگ تخت و کمد آن‌ها از ماشین‌های مورد علاقه و همچنین شخصیت‌های کارتونی که برایشان جذابیت دارد الهام گرفته است.
مهم‌ترین اجزایی که برای اتاق پسران نوجوان می‌توان در نظر گرفت شامل تخت‌خواب، آینه، میز کامپیوتر، کمد و پاتختی می‌باشد. از آنجایی که پسرهای عزیز و نوجوان شما در سنین رشد قرار دارند باید تختی را برای آن‌ها انتخاب کنید که با گذشت زمان و بزرگتر شدنشان بر روی آن احساس راحتی داشته باشند.
توصیه‌‌ای که به خریداران می‌شود این است که یک تخت بزرگسال با کیفیت و با ارتفاع مناسب تهیه نمایند. اکثر نوجوانان در دنیای امروز علاقه‌مند به طرح‌ها‌ی ساده و اسپرت هستند. این ویژگی‌ها تفاوت سرویس خواب نوجوان برای دختران و پسران را به خوبی نشان می‌دهد.

ویژگی دخترها در انتخاب تخت‌خواب

 

ویژگی دخترها در انتخاب تخت‌خواب

اکثر دخترها بیشتر وقت خود را در اتاق سپری می‌کنند و همچنین از احساسات لطیف‌تر و حساس‌تری برخوردار هستند. به همین دلیل جهت انتخاب رنگ اتاق خواب و ملزومات دکوراسیون آن از رنگ‌های صورتی، بنفش و قرمز استفاده می‌کنند.
درصورتی که رنگ‌ صورتی و قرمز با رنگ‌های خنثی همانند سفید و طوسی ترکیب گردد، باعث شیک و جذاب شدن اتاق و سرویس خواب دخترانه می‌شود. دخترها این رنگ‌ها را در انتخاب تخت‌خواب، میز تحریر و حتی کمد و کتابخانه خود به کار می‌برند.
برای ساخت و تهیه وسایل آن‌ها بیشتر از شخصیت‌های کارتونی، فرشته‌ها و جاهای فانتزی استفاده شده است. در نهایت وقتی که تصمیم شما به خرید سرویس خواب قطعی شد حتما سن فرزند خود را نیز مورد توجه قرار دهید.
مهم‌ترین اجزایی که برای سرویس خواب نوجوان دخترانه در نظر گرفته می‌شود عبارت است از تخت‌خواب، میز آرایش، آینه قدی، میز تحریر، پاتختی، دراور، پاف و کمد. برای دخترهایی که وسایل خرده‌ریز و کوچک بیشتری دارند، تخت‌خواب کشودار انتخاب مناسبی خواهد بود.

توجه به خرید تخت‌خواب نوجوان بر اساس تناسب با قد و وزن

پر واضح است که فرزندان در دوره نوجوانی در قیاس با کودکی به لحاظ قد و وزن بزرگ‌تر هستد و رشد انها تا مدتی از جوانی همچنان ادامه خواهد داشت. از این روی والدین باید تخت‌خواب تازه را حتما متناسب با جثه اولاد نوجوانشان تهیه نمایند. در پاره ای از موارد که به علت وراثت و ژنتیک، برخی از نوجوان‌ها مبتلا به اضافه وزن می گردند ؛ ضروری می باشد که به‌جای تخت‌های تک نفره با عرض ۹۰ سانتی‌متر از تخت‌خواب‌های یک و نیم نفره با عرض ۱۲۰ سانتی‌متر بهره ببرند.

سخن پایانی

اگر می خواهید دیزاین مناسب برای اتاق نوجوان خود داشته باشد بد نیست بدانید که برای رسیدن به این هدف اصلاً مجبور نیستید هزینۀ گزافی را متقبل شوید، بلکه تنها کافی ست اصولِ آن را بشناسیم. مثلا دکوراسیون اتاق دختران، هم می بایست متناسب با سلیقۀ فردی شان باشد و هم انرژی مثبت در آن جریان داشته باشد.  برای این منظور در اتاق دختران از رنگ های شاد و براق استفاده کنید و یا برای پسران با در نظر گرفتن اینکه انها در سنین بلوغ خیلی سریع تغییرات ظاهری پیدا می کنند و معمولا از حیث جثه و قد رشد زیادی دارند، بهتر است جهت تهیه تخت خواب به این امر توجه نمایید تا مجبور به خرید مجدد تخت خواب برای انها نباشید.همانطور که بیان شد برای تهیه سرویس خواب نوجوان باید به تفاوت‌های جنسیتی و سلیقه‌ای فرزندان دقت نمود. در این مقاله تفاوت سرویس خواب نوجوان برای دختران و پسران را بیان کردیم. که این تفاوت شامل رنگ، طرح و همچنین اجزای سرویس خواب می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین خرید تخت و کمد مناسب فرزندان خود به وب سایت شرکت آرام چوب مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا