سرویس خواب دوطبقه

انتخاب تخت خواب برای کودکان دوقلو

تخت خواب برای کودکان دوقلو باید بزرگ و به اندازه کافی جادار باشد. البته باید طراحی تخت به گونه ای باشد که در زمان خواباندن نوزادان مدام به یکدیگر برخورد نکند. بهتر است سرویس تخت خواب نوزاد در ابتدا دارای محافظ باشد تا در زمان بازیگوشی آنها خطری فرزندتان را تهدید نکند. اگر در انتخاب تخت خواب کودکان دوقلوی خود دچار مشکل یا تردید هستید با ما همراه باشید تا شما را با نکات خوبی جهت خرید تخت های دوقلو آشنا کنیم.‌

بهترین تخت خواب برای کودکان دوقلو

بهترین تخت خواب برای کودکان دوقلو

یکی از مهم ترین اجزایی که در دکوراسیون اتاق کودکان دوقلو اهمیت زیادی برای والدین دارد سرویس خواب آنها است. امروزه بیشتر پدرها و مادرها سعی می کنند در هنگام خرید سرویس خواب نوزاد مدل های حفاظ دار و تاشو را انتخاب کنند. چون تخت های حافظ دار به خوبی از نوزادان محافظت می کنند و در زمان های بسیاری از افتادن نوزاد جلوگیری خواهند کرد. اما تخت های تاشو ضمن حفظ ایمنی کودک فضای بسیار کمی از اتاق خواب کودکان را اشغال می کنند و زمانی که نوزادان بزرگ‌ شدند امکان تبدیل تخت خواب به میز تحریر هم وجود دارد. گاهی اوقات این مدل تخت های تاشو به مبل تبدیل می شوند و در طول روز فضای بسیار لوکس تری را در اتاق خواب کودکان ایجاد می کنند. پس تخت خواب های تاشو برای کودکان دوقلو می توانند گزینه بسیار مناسبی برای منازل آپارتمانی باشد.

مناسب ترین تخت خواب برای کودکان دوقلو

مناسب ترین تخت خواب برای کودکان دوقلو

زمانی که شما صاحب فرزندان دوقلو می شوید مهم ترین موضوع در نگهداری آنها مراقبت و حفظ امنیت در بین آنها است. اما امروزه با خرید تخت مناسب برای کودکان دوقلو در مدل های جدید می توانید تا حد زیادی امنیت را برای کودکان خود مهیا کنید و در زمان خوابیدن کودکان دوقلو آنها را به طور مجزا بخوابانید. این مدل از سرویس خواب کودکان دوقلو در عین زیبایی، یک تخت با چند کارایی است. یکی دیگر از مدل های پرطرفدار تخت خواب های مناسب برای نوزادان دوقلو تخت های گهواره ای هستند. قطعاً مادران با خرید این نوع سرویس خواب نوزاد از بغل کردن دو نوزاد در طول روز کمتر خسته می شود‌. تخت های گهواره ای دقیقاً مانند یک پرستار می توانند کمک زیادی به شما در آرام کردن و نگهداری از نوزادان کنند.

تخت دو طبقه مناسب کودکان دوقلو

اغلب تخت هایی که برای کودکان دوقلو طراحی و ساخته می شوند به شکل دو طبقه هستند. این مدل تخت ها با اهداف ویژه ای تولید و عرضه می شوند چون تخت خواب برای کودکان دوقلو باید ضمن زیبایی بتواند برخی از نیاز کودکان را برطرف کند. تعدادی از این تخت ها سایبان دارند و مجهز به سیستم موزیکال هستند تا نوزادان در هنگام خواب حس آرامی بگیرند و با خیال راحت تر بخوابند. حتی ممکن است که به جای پله در طراحی آن سرسره به کار رفته باشد و باعث خوشحالی کودکان و تشویق آنها به خوابیدن شود. این مدل تخت ها بیشتر برای کودکانی مناسب است که دیگر شیرخواره نیستند چون نوزادان شیرخوار باید هر دو در یک ردیف قرار بگیرند تا شیردهی مادر راحت تر انجام شود.

همچنین بخوانید :کدام تخت خواب برای دوقلو ‌ها مناسب است؟

سخن پایانی

در هنگام خرید تخت خواب برای کودکان دوقلو قطعاً تخت هایی که چند منظوره هستند می توانند گزینه بهتری برای شما باشند. چون این مدل تخت خواب ها از زمان نوزادی دوقلوها تا نوجوانی آنها کاربرد فراوان دارند. از طرفی قطعات این مدل تخت خواب برای نوزادان دوقلو از یکدیگر جدا شده و به لوازم دیگری مثل پاتختی و میز تحریر تبدیل می شوند. در نتیجه تخت های چند منظوره برای والدینی که کودکان دوقلو دارند از نظر اقتصادی بسیار باصرفه هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا