سرویس خواب جوان

تخت خواب جک دار چه مزیتی دارد؟

تخت خواب جک دار نوعی تخت خواب کم جا و متحرک است که مانند یک کمد کوچک عمل می کند. این نمونه تخت خواب بیشتر برای اتاق هایی مناسب است که ابعاد کوچکی دارند. در واقع این محصول جک دار دارای یک کلاف فلزی است که به راحتی از کف زمین بلند می شوند. سپس فضایی خالی و نسبتاً بزرگ را برای جاسازی وسایل شخصی شما در اختیارتان قرار می دهد.

مهم ترین مزایای تخت خواب جک دار

اگر زیاد به منظم بودن و نحوه چیدمان وسایل اتاقتان به طور اصولی اهمیت می دهید یا اینکه از برخی بیماری های مفصلی و کمر درد رنج می برید قطعاً خرید سرویس خواب جک دار می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. چون این مدل تخت خواب ها با کمک یک جک فلزی به سادگی حرکت می کنند بنابراین شما این امکان را دارید تا وسایلی را که زیاد قابل مصرف نیستند در فضای زیر تخت قرار دهید. چون فضای زیر تخت خواب های جک دار مانند یک مکان مخفی به شکل انباری است که نظم بیشتری را به خانه شما می دهد. از طرفی شما مجبور نیستید مدام وسایل سنگینی مثل چمدان های پر از لباس را در گوشه های اتاق و کمدهای دیواری جا به جا کنید. تنها با یک بار قرار دادن چمدان ها و وسایل سنگین دیگر در زیر تخت سالها وسایلتان می توانند به دور از چشم دیگران در فضای زیر تخت باقی بمانند.

چرا بهتر است تخت جک دار بخریم؟

چرا بهتر است تخت جک دار بخریم؟

با ورود طرح و مدل های متنوع در صنعت تولید مصنوعات چوبی مدل های بسیار جالبی وارد بازارهای فروش شده است بنابراین امروزه با طراحی های منحصربفرد برخی از تخت ها مانند سرویس خواب های جک دار دیگر نیازی به خرید دراور، کمد و پاتختی های اضافه نیست. چون با قرار دادن برخی وسایل مانند پتو، لباس، چمدان و غیره در فضای زیر تخت یک فضای دلبازی در اتاق ایجاد می شود. حتی اگر اتاق شما به اندازه کافی بزرگ باشد باز هم می توانید تختخواب جک دار را انتخاب کنید چون برای تمیز کردن فضای زیر تخت مجبور نیستید خوشخواب های سنگین را حمل کنید. یا اینکه برای جا به جایی تخت تمام قطعات آن را از هم باز کنید بلکه به راحتی با بالا کشیدن جک تخت خواب به فضای زیر تخت دسترسی پیدا می کنید.

مناسب ترین تخت خواب جک دار با باکس

اگر می خواهید اتاق مهمان، فرزندانتان و یا حتی اتاق خودتان همیشه مرتب باشد. بهتر است به سراغ تخت خواب های جک دار به صورت باکس دار بروید. چون باکس هایی که در قسمت زیر تخت تعبیه شده اند می توانند فضای مناسبی برای پنهان کردن اسباب بازی های اضافه از دید دیگران باشد. قطعاً در اتاق مهمان وسایلی وجود دارد که دوست ندارید مهمانتان آنها را ببینند پس سریعاً با قرار دادن این وسایل در باکس زیر تخت یک فضای مرتبی را به اتاق مهمان خواهید داد. مهم تر اینکه با خرید تخت خواب های جک دار شما علاوه بر خرید سرویس خواب صاحب یک کمد مناسب می شوید. پس بدون شک خرید تخت جک دار خصوصاً سرویس خواب جوان به صورت جک دار یک کار هوشمندانه است.

جدیدترین تخت خواب های جک دار

جدیدترین تخت خواب های جک دار

با توجه به پیشرفت های زیادی که در ساخت انواع تخت جک دار صورت گرفته است. امروزه تولیدکنندگان این صنعت سعی کرده اند‌ تخت خواب های جک دار را به شکل تخت های دیواری درآورند.‌ به این صورت که تخت شما در قسمتی از دیوار به صورت ایستاده پنهان می شود و تنها نمایی که شما از یک تخت خواب در فضای اتاق می بینید به شکل یک کمد دیواری است. در حالی که این تخت با کمک جک های فلزی از بدنه دیوار جدا شده و در کف اتاق دراز می کشد. از این رو به راحتی شما می توانید از یک تخت خواب کاملاً مخفی در اتاق خود استفاده کنید. این مدل تخت جک دار نوعی تخت تاشو هستند که فقط در حالت ایستاده باز و بسته می شوند و به هیچ شکل دیگری قابل تغییر نیستند. از طرفی در طول روز کمترین فضای اتاق را اشغال می کنند و نمای زیبایی را به دکوراسیون اتاق شما می دهند.

همچنین بخوانید :تخت خواب هوشمند چیست و چه کارایی‌ دارد؟

سخن پایانی

خرید تخت خواب جک دار یک انتخاب کاملاً هوشمندانه است که سال ها شما را از خرید تخت جدید بی نیاز می کند. البته توجه داشته باشید که جک های کنار تخت کیفیت خوبی داشته باشند چون اگر زمانی جک های تخت شکسته شود قطعاً تختخواب جک دار کارایی قبل را نخواهند داشت. همچنین نمی توانید به راحتی با بالا بردن تخت از فضای زیر تخت استفاده کنید. پس به شما پیشنهاد می دهیم در زمان خرید این مدل تخت خواب های مدرن حتماً به سراغ برندهای معروف و باکیفیت بروید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا