سرویس خواب جوان

تخت مناسب برای اتاق کوچک

تخت مناسب برای اتاق کوچک باید طراحی منحصربفردی داشته باشد تا بتواند در چیدمان اتاق شما بیشترین کارایی و البته زیبایی را داشته باشد. پس اگر اتاق خودتان یا فرزند دلبندتان کوچک است باید در انتخاب مدل سرویس خواب به نکات مهمی توجه کنید. به همین منظور ما در این بخش از مقالات آرام چوب ایده های جالبی برای خرید یک تخت خواب به شما ارائه می دهیم.

انتخاب تخت مناسب برای اتاق کوچک

انتخاب تخت مناسب برای اتاق کوچک

تخت خواب یکی از مهم ترین وسایل کاربردی در تمام اتاق خواب ها به حساب می آید. پس انتخاب و خرید یک سرویس خواب استاندارد ضروری است اما اگر ابعاد اتاق خوابتان کوچک است باید به جای پاتختی از میزهای کوچک تر استفاده کنید. چون نبود پاتختی یا میز توالت هیچ تأثیری در کاربرد تخت خواب ندارد. از طرفی قرار دادن یک تخت خواب زیبا به تنهایی در فضای اتاق خواب می تواند دکوراسیون مدرک و شیکی را به وجود آورد. ایده دیگر اینکه بهترین سرویس خواب برای اتاق خواب های کوچک تخت های تاشو هستند. اصولاً این نوع تخت ها به صورت چند منظوره طراحی می شوند تا در اتاق های کوچک فضای بیشتری را در اختیارتان قرار دهد. حتی می توانید از تخت خواب هایی استفاده کنید که فضای زیادی از زیر تخت به شکل کشوی لباس و اثاث طراحی شده است.

انواع تخت مناسب برای اتاق کوچک

یکی از ایده های خلاقانه ای که برای دکوراسیون اتاق های کوچک به کار می رود خرید سرویس خواب با طراحی منحصر بفرد است. تخت خواب های ساده از جنس ام دی اف با رنگ روشن بدون شک فضای بزرگ تری را در اتاق خوابتان ایجاد می کند. البته امروزه برخی تخت خواب های توکار با نام تخت خواب مورفی ساخته شده اند که به صورت کاملاً مخفیانه در دیوار اتاق کار گذاشته می شوند‌. این نوع تخت خواب ها به راحتی توسط جک های کناری باز شده و قابل استفاده هستند‌ سپس در هنگام بیدار شدن با کمک همان جک ها مجدداً درون دیوار مخفی می شود‌. در این مدل تخت ها به سادگی تشک، متکا، روتختی و سایر لوازم خواب توسط یک کمربند روی تخت ثابت خواهد شد. پس چنین تخت خواب هایی در طول روز هیچ فضایی از اتاق خواب شما را اشغال نمی کنند و تنها به شکل یک کمد دیواری در اتاق خواب نشان داده می شوند.

 جدیدترین تخت مناسب مخصوص اتاق کوچک

گاهی اوقات فضای اتاق شما آنچنان کوچک است که در زمان خرید تخت خواب دچار محدودیت هایی می شوید. در این موقع باید به سراغ سرویس خواب های جمع و جور با کارایی های زیاد بروید. برای اینکه فضای مرتبی را در اتاق خود ایجاد کنید بهتر است تخت خواب هایی را انتخاب کنید که در قسمت بالای آن ها قفسه هایی برای قرار دادن کتاب وجود دارد. امروزه با کاربرد ام دی اف سازندگان سرویس خواب توانسته اند طراحی های خاصی را در اطراف تخت خواب اجرا کنند. مثلاً از برخی از قسمت های تخت خواب ها بخشی به عنوان میز تحریر قابل استفاده است. حتی در کنار تخت قسمتی با فضای تقسیم بندی شده برای کتابخانه ساخته می شود‌.

تخت خواب کوچک برای اتاق خواب کودک

تخت خواب کوچک برای اتاق خواب کودک

اگر قصد خرید یک سرویس خواب نوزاد برای اتاق کوچک را دارید باید اول از همه نوع دکوراسیون اتاق خواب کودک را مشخص کنید.‌ چون برخی از ‌اتاق خواب های مخصوص کودکان با استفاده از پارتیشن ساخته می شوند‌. پس قطعاً فضای داخلی چنین اتاق خواب هایی آنچنان کم است که تخت خواب های چند منظوره بهترین گزینه برایتان خواهد بود. معمولاً این نوع تخت ها در زمان خواب به شکل تخت خواب درآمده و در طول روز به عنوان مبل استفاده می شود‌. به همین دلیل این نوع تخت مناسب برای اتاق خواب کوچک می تواند بهترین تخت برای سرویس خواب نوزاد باشد. هم چنین سال ها در دوران کودکی و نوجوانی هم قابل برای فرزند دلبندتان قابل استفاده باشد.

همچنین بخوانید : بهترین روش شستن تشک تخت خواب چیست؟

سخن پایانی

در کلام آخر باید گفت هیچ گاه خودتان را به خاطر کوچک بودن ابعاد اتاق خوابتان از خرید تخت خواب های مدرن و شیک محروم نکنید. تنها کافیست با جدیدترین تخت خواب های تاشو، دو طبقه و سایر مدل های مدرن دیگر در سایت آرام چوب آشنا شوید تا در فضای دکوراسیون خود زیباترین تخت خواب را داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا