سرویس خواب جوان

کامل ‌ترین راهنمای خرید سرویس خواب عروس

خرید سرویس خواب عروس یکی از پرچالش‌ترین و البته حساس‌ترین بخش‌ها برای عروس خانم‌هایی است که دوست دارند به بهترین نحو جهیزیه خود را بیارایند و وسایل زندگی را در خانه‌ی عشقشان بچینند. نکات بسیار مهم و زیادی درباره خرید سرویس خواب وجود دارد که قطعاً اگر آن‌ها را بدانید انتخاب شایسته‌تری خواهید داشت. با ما در این مطلب از وب سایت آرام چوب همراه باشید تا برایتان یک راهنمایی کامل از خرید سرویس خواب عروس را داشته باشیم.

حواستان به تشکتان باشد

حواستان به تشکتان باشد

تقریباً می‌توان گفت تشک‌ها مهم‌ترین بخش از یک سرویس خواب هستند و اگر برای شما مناسب نباشند در طولانی مدت باعث اذیت و آزار شما می‌شوند.

 تشکی که برای سرویس خوابتان در نظر می‌گیرید حتماً باید استاندارد و ترجیحا طبی باشد که از خوابیدن بر روی آن ناراحت نشوید. اگر دچار کمر درد و مشکلات ستون فقرات هستید حتماً حواستان باشد که از پزشکتان بخواهید بهترین نوع تشک را برایتان معرفی کند و سرخود اقدام به خرید این بخش مهم نکنید!

یک تختخواب استاندارد چگونه محاسبه می‌شود؟

سؤالی که همیشه درباره‌ی اندازه و ابعاد تختخواب از ما می‌پرسند این است که از کجا بدانیم ارتفاع این تخت مناسب است؟

یک راه حل ساده برای شما در انتخاب سرویس خواب عروس استاندارد داریم.

 از هر تختی که خوشتان آمد و خواستید آن را سفارش دهید لطفاً روی آن بنشینید. اگر کف پا‌هایتان روی زمین قرار گرفت و مماس با کف زمین بود یعنی این تخت استاندارد است. بعضی تختخواب‌ها آنقدر بلند هستند که پا‌هایتان به کف زمین نمی‌رسد و بسیاری از آن‌ها به خاطر کوتاه بودن زیاد موجب می‌شوند که شما پا‌هایتان را روی آن‌ها صاف کنید. ارتفاع استاندارد تخت را به همین نحو محاسبه کنید و از این بابت خیال خود را راحت نمایید.

سرویس خواب عروس شامل چه مواردی می‌شود؟

اصولاً وقتی درباره خرید سرویس خواب عروس صحبت می‌شود به شما می‌گویند که سرویس خواب‌ها شامل یک عدد تختخواب که اصلی‌ترین جز این ست می‌باشند، دو عدد پاتختی که محلی برای قرار دادن وسایل کوچک و مورد نیاز هستند، پاف که پایین تخت قرار می‌گیرد و در برخی از سرویس خواب‌ها نیست، میز توالت که خانم‌ها عاشقش هستند و محل آرایششان است، کنسول که معمولاً یک آینه بزرگ در آن قرار داده می‌شود و یک صندلی کوچک برای جلوی میز آرایش از اجزای اصلی یک سرویس خواب هستند.

البته نمی‌توان گفت که این موارد حتماً باید در یک سرویس خواب باشد و اگر نیست یعنی آن سرویس خواب برای عروس مناسب نمیباشد، اما به طور کلی این ست را در خرید سرویس خواب عروس به شما معرفی می‌کنند.

ست کردن سرویس خواب عروس

و اما می‌رسیم به هیجان انگیز‌ترین قسمت خرید سرویس خواب عروس که همان ست کردن و انتخاب طرح و رنگ آن است. درست است که انتخاب طرح و رنگ برای شما شاید کار سختی باشد اما اینجا ما برایتان پیشنهاداتی داریم که شاید کار را راحت‌تر کند.

بخش مهمی از سرویس خوابتان را پارچه و رنگ تختخواب دربر می‌گیرد. در وهله اول بهتر است بدانید که رنگ اتاق خواب چیست؟

اگر رنگ اتاق خوابتان تیره است بهتر است برای سرویس خواب سراغ رنگ‌های سرد و روشن بروید تا تیرگی اتاق را بگیرید. البته این موضوع درمورد اتاق‌های روشن نیز می‌تواند جذاب باشد و شما سرویس خوابتان را به رنگ سفید یا کرم بگیرید. برای خرید سرویس خواب عروس یکی از پرطرفدارترین ترکیب‌ها، ترکیب رنگ چوب به همراه سفید در قسمت تاج و بخش پایینی تختخواب است که جلوه‌ی خاصی به فضای مورد نظر شما می‌دهد.

چند رنگ پرطرفدار برای سرویس خواب عروس

اگر نمی‌دانید که در هنگام خرید سرویس خواب عروس، چه رنگی را می‌خواهید انتخاب کنید ما در این بخش به شما لیست چند رنگ پرطرفدار را می‌دهیم تا شاید انتخاب را برایتان راحت‌تر نماییم:

چند رنگ پرطرفدار برای سرویس خواب عروس

سرویس خواب طوسی

می‌توان گفت این تم رنگی تقریباً در دو سال اخیر پرطرفدارترین تم رنگی برای عروس خانم‌ها بوده زیرا کمتر کثیفی را نشان می‌دهد، به دلیل قرار گرفتن در یک طیف رنگی خنثی آرامش بخش است و ست شدن آن با هر رنگی ممکن است.

سرویس خواب سبز درباری

این رنگ سرویس خواب برای عروس خانم‌هایی که اتاق خوابشان بزرگ است یا دوست دارند از مدل‌های کلاسیک‌تر برای سرویس خواب خود استفاده کنند گزینه‌ای بسیار عالی است. بهتر است این تم رنگی را با سفید، کرم یا طلایی دیزاین نمایید و اتاق خوابی باشکوه داشته باشید.

سرویس خواب قهوه‌ای

رنگ قهوه‌ای که مستقیماً به رنگ چوب است از جمله رنگ‌هایی است که از قدیم الایام استفاده می‌شده و هنوز هم که هنوز است پرطرفدار است.

 اگر برای سرویس خوابتان از رنگ قهوه‌ای استفاده می‌کنید، ترجیحا برای دیوار‌ها یک رنگ استخوانی یا کرم روشن برگزینید تا هارمونی رنگ‌ها حفظ شود.

تختواب جک دار فراموش نشود!

یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید سرویس خواب عروس، تختخواب جک دار است. این تختخواب‌ها با داشتن فضایی بسیار بزرگ به اندازه همان تخت جا دارند که شما هر وسیله‌ای دارید در آن قرار دهید و همین موضوع می‌تواند به شما کمک کند که از بخش‌های محتلف اتاق خوابتان نهایت استفاده را بنمایید. استفاده از این تختخواب‌ها بسیار راحت است، کافی است قسمت زیرین تخت را بگیرید و به سمت بالا فشار دهید تا یک فضای بزرگ پیش چشمانتان نمایان شود.

جمع‌بندی

در دنیای امروز که انواع و اقسام مدل‌های مختلف برای سرویس خواب وجود دارد، لازم است که شما پیش از هرچیز از نکات مهم درمورد آن اگاهی پیدا کنید و چه قرار باشد سرویس خواب نوزاد بخرید، چه دوست داشته باشید سرویس خواب نوجوان تان را عوض کنید یا قصد خرید سرویس خواب عروس را داشته باشید می‌توانید با دانستن چند نکته کوچک بهترین انتخاب را داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا