سرویس خواب جوان

تخت خواب صندوق دار چه تخت خوابی است؟

تخت خواب صندوق دار نوعی تخت خواب جک دار یا بدون جک است که فضایی شبیه به یک کشوی بزرگ در قسمت زیر تخت وجود دارد. بنابراین شما می توانید از قسمت زیر تخت که اغلب بلا استفاده است برای نگهداری وسایل غیر ضروری به کار ببرید. همچنین فضای مرتب تری را در اتاق خواب خود و فرزندانتان فراهم کنید.‌ چنانچه می خواهید در مورد مزایای این‌ مدل تخت های باکس دار بیشتر بدانید در ادامه این مطلب از وبسایت آرام چوب ما را همراهی کنید.

مناسب ترین تخت خواب صندوق دار

مناسب ترین تخت خواب صندوق دار

از آنجایی که بیشتر اتاق خواب ها مکان مناسبی برای نگهداری از وسایل ضروری است پس انتخاب یک تخت خواب جا دار می تواند برای نظم دادن به این وسایل گزینه مناسبی باشد. چون این مدل سرویس خواب در قسمت زیر خوشخواب دارای یک باکس یا همان صندوق بزرگ است پس این فضای کاربردی می تواند برای نگهداری از برخی لوازم مثل چمدان، پتو، کتاب های اضافه و غیره خیلی خوب باشد. معمولاً این صندوق ها در دو طرف تخت خواب وجود دارند اما بیشتر اوقات در طراحی و ساخت تخت خواب صندوق دار به صورت یکجا صندوق یا کشو را قرار می دهند تا فضای بیشتری را برای جاسازی وسایل شما فراهم کنند. اما اینکه کدام یک از این سرویس خواب های صندوق دار بهتر است تنها بستگی به سلیقه و فضای اتاقتان دارد.

جدیدترین تخت خواب برای اتاق های کوچک

تخت خواب های باکس دار که به صورت صندوقی هستند نسل جدیدی از سرویس خواب جوان و بزرگ سال به شکل چوبی می باشند‌. این محصولات لوکس علاوه بر ظاهری زیبا و مدرن می توانند کارایی بسیار زیادی را در چیدمان وسایل برایتان داشته باشد. طراحی این نوع تخت ها مثل این است که دو عدد خوشخواب را روی یکدیگر قرار داده باشید در صورتی که به جای خوشخواب زیری یک فضای خالی مانند یک انباری کوچک تعبیه شده است. بنابراین انواع تخت خواب صندوق دار علاوه بر منازل کوچک بیشتر برای مسافرخانه ها و هتل ها هم کاربرد دارند. توجه داشته باشید که باکس این مدل تخت ها گاهی اوقات به صورت چرخ دار هستند ولی در برخی مدل ها بدون چرخ ساخته می شوند که قطعاً باکس های چرخ دار استفاده راحت تری خواهند داشت.

بهترین مدل تخت خواب های صندوق دار

بهترین مدل تخت خواب های صندوق دار

دقت کنید که عمق کشوها در انواع تخت خواب صندوق دار با یکدیگر متفاوت است‌. ولی بزرگی کشوها به اندازه ای است که می توانید وسایلی مانند کیف، لباس و پتو را درون آنها نگهداری کنید. حتی می توانید در کوچک ترین کشوها هم به راحتی کفش، ملحفه و لباس های اضافه خودتان را در فضای خالی زیر تخت بگذارید. اما در بین مدل های متنوع تخت خواب های صندوق دار یک مدل بسیار پرفروش است که به آن تخت خواب عثمانی گفته می شود. در این نوع تخت ها بین چارچوب پایه های تخت فضای خیلی زیادی به عنوان صندوق تخت خواب در نظر گرفته شده است. زمانی که جک متصل به تخت به آرامی خوشخواب را بالا می برد تمام سطح تشک بلند می شود سپس فضای بزرگی شبیه به یک کمد دیواری اما به شکل خوابیده را در زیر تخت خواهید دید‌. در صورتی که برخی تخت خواب های صندوق دار فقط نیمی از فضای زیر تخت را قابل استفاده شما قرار می دهند زیرا جک آن ها نمی تواند تمام خوشخواب را بلند کند.

مهمترین مزیت تخت خواب صندوق دار

اگر چه مهم ترین مزیت تخت خواب های باکس دار داشتن فضایی خالی و قابل استفاده در زیر تخت است. اما این نوع تخت ها در واقع فضایی مخفی را در منزل شما ایجاد می کنند تا برخی از لوازم شما به صورت کاملاً مخفیانه به دور از دید دیگران باشد. حتی گرد و خاک هم نمی تواند روی وسایل شما بنشیند. البته فراموش نکنید که در طراحی و ساخت تمامی تخت خواب های صندوق دار به کار بردن جک ضرورتی ندارد. چون صندوق برخی از این نوع تخت خواب ها به صورت کشویی از بغل است.

نکات مهم در انتخاب تخت خواب جک دار با صندوق

یکی از پرطرفدارترین تخت خواب های صندوق دار که حجم عظیمی از لوازم شما را به صورت پنهان جاسازی می کنند تخت خواب های جک دار هستند. حتی فضای زیر تخت برخی از این مدل سرویس خواب ها به صورت کمد دیواری قفسه بندی شده است. پس به راحتی می توانید با بلند کردن کفی تخت وسایل خود را با نظم بیشتری در صندوق زیر تخت قرار دهید. البته توجه داشته باشید که تخت خواب صندوق دار یا مدل های جک دار نسبت به سایر تخت خواب ها کمی بزرگ تر هستند پس قبل از خرید این مدل تخت خواب ها حتماً مکان مناسبی را برای گذاشتن تخت خواب در اتاق در نظر بگیرید.

همچنین بخوانید :تخت خواب قابل تنظیم چه مزایایی دارد؟

سخن پایانی

امروزه به علت فضای کمی که در خانه های آپارتمانی حاکم شده است بهترین ایده برای جاسازی برخی لوازم به دور از چشم دیگران خرید تخت صندوق دار است. چون کشوهای زیر تخت خواب می توانند به شما برای نظم دادن به فضای اتاق و نگهداری از لوازم اضافه کمک زیادی کنند. در حقیقت این مدل سرویس های خواب شما را از خرید دراور، کمد و پاتختی بی نیاز می کند و می تواند فضای بسیار بازتری را در اتاق خواب های کوچک ایجاد کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا