سرویس خواب جوان

طریقه تمیز کردن وسایل چوبی چگونه است؟

تمیز کردن وسایل چوبی از جمله مواردی است که می‌تواند برای تمامی افراد اهمیت داشته باشد. زیرا در هر خانه‌ای قطعاً یک کمد و یا تخت چوبی وجود دارد که لازم است از آن نگهداری شود. در ادامه این مطلب به نکات مهمی که در نگهداری از وسایلی با این جنس و تمیز کردن وسایل چوبی به ما کمک می‌کند، خواهیم پرداخت. این موارد در خصوص انواع سرویس خواب و سرویس خواب جوان می‌توانند کاربرد داشته باشند و به همین دلیل نیز در هر موردی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

استفاده از روغن زیتون و لیمو

یکی از پرکاربردترین مواردی که می‌توانید برای تمیز کردن وسایل چوبی مورد استفاده قرار دهید، مربوط به استفاده از روغن زیتون و لیمو می‌شود. روغن زیتون و لیمو را به نسبت مساوی تقسیم‌بندی کنید و بر روی قسمت‌های چوبی سرویس مبلمان و یا تخت خواب خود بکشید. با این کار می‌توانید درخشندگی و براقیت را به خوبی به این وسایل بدهید.

تمیز شدن وسایل چوبی

الکل و مواد شوینده

استفاده از انواع الکل و مواد شوینده لازم است به اندازه باشد. اگر از الکل و دیگر مواد شوینده‌ای که مناسب چوب هستند بیش از حد استفاده کنید، احتمال این موضوع وجود دارد که چوب‌های سرویس چوب دچار خرابی و پوسته پوسته شدگی شوند.

نور خورشید

نور خورشید و گرمای زیاد می‌تواند به صورت مستقیم بر روی سرویس چوبی شما اثر مخرب داشته باشد. به همین دلیل لازم است که حتماً سرویس چوبی، تخت خواب، کمد و به طور کلی هر وسیله چوبی دیگری که دارید را از تابش مستقیم و دائمی نور خورشید دور نگه دارید. این موضوع سبب می‌شود تا سرویس چوب شما طول عمر و دوام بیشتری پیدا کند و از این بابت راحت‌تر بتوانید از سرویس چوب مورد نظر خود استفاده کنید.

آب و هوای محیط

معمولاً سرویس‌های چوبی و یا حتی‌ام دی اف و نئوپان اگر در آب و هوای شرجی قرار بگیرند، احتمال این موضوع وجود دارد که به سرعت دچار خرابی شوند. برای آن که بتوانید طول عمر آن‌ها را بیشتر کنید، بهترین کار آن است که دمای محیط را در حد متوسط نگه داشته و میزان رطوبت محیط را نیز پایین بیاورید. بهترین میزان رطوبت می‌تواند بین ۱۰ الی ۲۵ درصد باشد. بالاتر و یا پایین‌تر بودن مقدار رطوبت سبب خرابی سرویس چوب خواهد شد.

نظافت وسایل چوبی

کیفیت اولیه

یکی از نکات مهمی که در زمان خرید سرویس چوب می‌تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد، مربوط به کیفیت اولیه‌ای می‌شود که سرویس چوب دارد. مسلماً هر قدر سرویس چوب از مواد اولیه باکیفیت‌تری ساخته شده باشد، عمر و دوام آن نیز بیشتر خواهد بود.

جابجایی

معمولاً افرادی که در خانه‌های اجاره‌ای زندگی می‌کنند و یا دائماً به دلیل تغییر دکوراسیون سرویس چوب خود را جابجا می‌کنند. در این زمینه باید دقت بیشتری داشته باشند. اگر در زمان جابجایی سرویس چوب به درستی آن‌ها را جابجا نکنید و یا آن که میز و تخت خود را به صورت غیر اصولی بکشید و فشار زیادی را به آن‌ها وارد کنید احتمال خراب شدن آن‌ها را بسیار بالا خواهید برد.

جمع‌بندی

تمیزکردن وسایل چوبی به ظاهر کار سختی است، اما اگر نکاتی که در این زمینه وجود دارند را بدانید، می‌توانید بهترین تصمیم را در این حوزه گرفته و با استفاده از ترفند‌های لازم در این زمینه کار تمیز کردن وسایل را انجام دهید. فراموش نکنید که وسایل چوبی که خریداری کرده‌اید را اگر به درستی نگهداری کنید و اگر این وسایل از ابتدا کیفیت مناسبی داشته باشند. می‌توانیم بگوییم که عمر مفید آن ها بسیار بیشتر خواهد شد و سالیان سال می توانید به سادگی از آن ها استفاده کنید. فروشگاه آرام چوب یکی از بهترین فروشگاه ها در این زمینه است که می‌توانید خرید سرویس خواب باکیفیت خود را از آنجا انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا