سرویس خواب نوزاد

قیمت خرید سرویس خواب نوزاد چقدر است؟

یک روز پر از احساس مادرانه بار دیگر هم به پایان رسیده و حالا وقت خوابیدن است. آن هم در یک اتاق با فضای شخصی‌تر و یک سرویس خواب با طرح‌‌‌های شیک و رنگی. می‌‌‌توانید مطمئن باشید که فرزند شما شب استراحت کافی می‌‌‌کند.
حال شاید برای شما این سوال پیش بیاید که قیمت خرید سرویس خواب نوزاد چقدر است؟! در اینجا باید متذکر شویم که عوامل زیادی روی قیمت این سرویس تاثیر خواهند گذاشت مثل کیفیت، چند تیکه بودن و …. پس ابتدا در رابطه با سرویس خواب نوزاد، باید دوام و کیفیت آن را در نظر بگیرید تا بتوانید راحتی را برای فرزند خود هدیه دهید. در این مقاله از سایت آرام چوب به شما کمک می‌‌‌کنیم تا خرید مطمئن‌‌‌تر و بهتری داشته باشید.

نکاتی در مورد خواب نوزادان

شمار زیادی از نوزادان اوقات طولانی‌تری در روز خواب هستند ولی درشب دوره‌های هشیارتر خود را سپری می کنند. نوزادی که در طی شب، هر 1 ساعت از خواب بیدار شده، اغاز به تکان دادن دست و پاهای خود می نماید، خواهان شیر ایست و می خواهد مراقبت عاشقانۀ والدین خود را در شب داشته باشد. دقت نمایید که مغز نوزاد هنوز در چند ماه اول زندگی اش ، با چرخۀ شبانه‌روز سازگار نیست پس باید به او حق بدهید. در عوض سعی نمایید در طول زمان های خواب کودک، شما هم استراحت کنید و بدانید که این مشکل موقت است. هنگامی که مغز کودک و سیستم اعصاب مرکزی او رشد نماید، دوره های خواب او بیشتر می گردد و خواب به ساعات شب متمایل خواهد بود.

همچنین بخوانید: آیا تمام اقلام موجود در سرویس خواب نوزاد مورد نیاز هستند؟

منظور از سرویس خواب نوزادان چیست؟

با توجه به اهمیت خواب نوزاد و کودکان؛ نیاز به خرید سرویس خواب برای نوزاد بسیار احساس میشود. بنابراین می‌‌‌بایست سرویس خواب مجهز و دارای تمامی عوامل مورد نیاز‌‌تان باشد مثل تخت، تشک، پتو و…. عملا باید تشک‌‌‌های محافظ بخرید و به دنبال پتو و بالشت‌‌‌هایی بروید که فضای زیادی را اشغال نکرده و ایمن باشند.
سرویس خواب نوزادان
گهواره، تخت خواب نوزاد، کمد نوزاد، ویترین، جاعروسکی و اسباب بازی، شلف‌‌‌های دیواری، پتو، دراور، ست لحاف و تشک و بالش تخت یک سرویس کامل نوزاد را تشکیل می‌دهند. برای خرید سرویس خواب نوزاد وسایلی را باید انتخاب کرد که از الیافی ضد حساسیت و با لطافت بیشتر باشد. زیرا کودکان و نوزادان پوست لطیفی دارند و به ‌‌‌‌راحتی آسیب می‌‌‌بینند.
طبق اطلاعاتی که گفته شده است، باید بتوانید یک سرویس خواب بر‌‌‌اساس معیارهایی همچون اندازه، ابعاد، قابلیت تنظیم شدن تخت، ارتفاع، ست و رنگ‌‌‌بندی تخت با دکوراسیون اتاق کودک انتخاب نمایید.

تخت‌‌‌های نوزاد در انواع مختلف

تخت‌‌‌های نوزاد در انواع مختلف

تخت‌‌‌های مخصوص نوزادان دارای انواع مختلفی هستند که این موضوع روی قیمت خرید سرویس خواب نوزاد تاثیر خواهد گذاشت این تنوع شامل موارد زیر می‌‌باشند:

1_ تخت نوزاد استاندارد

تخت استاندارد از همه جهت‌‌‌ها چه بالا، پایین، راست و چپ دارای میله‌‌ محافظ است. همچنین در طرح‌‌‌های مختلف عرضه می‌‌‌گردد.

2_ تخت قابل تغییر

همانطور که از اسمش پیدا است این تخت نوزاد با یک طراحی بسیار فوق‌‌‌‌‌‌العاده مناسب با رشد نوزاد به یک تخت معمولی و یا یک مبل زیبا قابل تغییر است.

3_ تخت چرخ‌دار

این نوع تخت چرخ‌دار قابلیت حمل در هر جایی را دارد. این تخت با اندازه‌‌‌هایی متناسب برای عبور دادن از چهارچوب درب اتاق است و به راحتی با هل دادن منتقل می‌‌‌شود.

همچنین بخوانید: انتخاب بهترین جنس سرویس خواب نوزاد

سرویس خواب بچه

سرویس خواب بچه

برای سرویس خواب نوزاد سایز استانداری باید در نظر گرفت. رنگ سرویس از اهمیت بالایی برخوردار است و کیفیت و تداوم جنس‌‌‌ها مهم است. از آنجایی که یک سرویس خواب کودک را ظریف می‌‌‌سازند احتمال گول زدن شما با ظاهری زیبا و فانتزی از تخت وجود دارد. هنگام خریدن تخت کودک جنس پارچه را حتما در نظر بگیرید زیرا پارچه باید ضد حساسیت و ملحفه‌‌‌ها و بالش و تشک کودک باید نرم و لطیف باشد.
قیمت خرید سرویس خواب نوزاد
در این مقاله شما دوست عزیز با ویژگی‌‌‌های لازم برای انتخاب کردن یک سرویس خواب کودک آشنا شده‌‌‌اید. یک ویژگی که برای بیشترین افراد مهم هست قیمت می‌‌‌باشد. قیمت‌‌‌ها برای هر سرویس خواب بنابر جنس، ابعاد، ارتفاع، سود فروشنده و بقیه ویژگی‌‌‌های آن متفاوت است.
پس اگر به دنبال یک سرویس خواب مقرون به صرفه و با کیفیت هستید سعی کنید جا‌‌‌های متعددی سر بزنید یا از ابتدا آن‌‌‌ را تولید کنید.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم تا شما کاربر عزیز را با ویژگی‌‌‌ها و نکات مهم در رابطه با خرید سرویس خواب، خرید سرویس خواب نوزاد و سرویس خواب نوزاد آشنا کنیم. مواردی که در بالا بیان شده بسیار مهم می‌‌‌باشند که شما هنگام خرید سرویس خواب باید آن‌ها را رعایت کنید.
امیدواریم که این مطالب برایتان کافی و مفید بوده باشد و چنانچه قصد خرید سرویس خوابی با قیمت عالی و کیفیت بالا دارید می‌توانید از سایت آرام چوب، بهترین نوع آن را خریداری کنید. چنانچه به مشاوره برای خرید نیاز دارید با شماره‌‌های درج شده در زیر تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا