سرویس خواب نوجوان

برای خرید سرویس خواب نوجوان چقدر باید هزینه کنیم؟

همه شما با شناختی که از فرزندانتان دارید این را می‌دانید که اتاق خواب، به خصوص برای نوجوان‌ها بسیار اهمیت دارد. یاید گفت که خوشبختانه در دوره امروزی، پدر و مادر‌ها این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند و تلاش می‌کنند اتاق خواب و سرویس خواب نوجوان را به گونه‌ای طراحی و چیدمان کنند که هر چه بیشتر و بهتر موجبات آرامش فرزندشان فراهم شود. سرویس خواب نوجوان، یکی از مهم‌ترین ارکان اتاق خواب یک نوجوان به شمار می‌رود و انتخاب نوع و خرید آن، به شخصیت و همچنین نوع چیدمان و عوامل تاثیرگذار دیگری بستگی دارد. در این مطلب از آرام چوب شما را هزینه خرید سرویس خواب نوجوان آشنا خواهیم کرد.

 هزینه خرید سرویس خواب نوجوان

 

برای خرید سرویس خواب نوجوان

 

برای خرید سرویس خواب نوجوان شما در درجه اول باید اقلام موجود در آن را بدانید. در ادامه هرکدام از اقلام را با ذکر قیمت بیان نموده‌ایم:

تخت خواب

همانطور که گفتیم یک سری عوامل مانند مقدار بودجه مورد نظر شما، اندازه اتاق و همچنین سایز بدن فرزندتان بر انتخاب تخت خواب تاثیر می‌گذارد. حال شما باید با در نظر گرفتن مواردی که گفته شد و همچنین مشاهده کردن انواع و اقسام مدل‌های تخت خواب، مناسب‌ترین تخت را برای اتاق خواب فرزندتان انتخاب کنید.
همانطور که گفتیم تخت خواب‌ها  انواع مختلفی دارند مانند تخت خواب چوبی، کشودار، میهمان میزبان، جک‌دار، چند منظوره. قیمت‌ تخت‌خواب بسته به سلیقه شما متفاوت است ولی باید گفت به طور کلی از یک، دو میلیون الی پانزده میلیون تومان می‌باشد.

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوجوان شامل چه اقلامی میباشد؟

پاتختی

باید گفت که پاتختی هم یکی دیگر از لوازم سرویس خواب است. پاتختی‌ها هم مانند تخت‌ها در انواع و اقسام مختلف و در ابعاد و اندازه‌های گوناگون و متناسب با تخت ساخته می‌شود.
هزینه خرید سرویس خواب نوجوان شامل پاتختی‌ها هم بر اساس نوع، مدل و اندازه قیمتشان متغیر است ولی به طور کلی بین دویست هزار تومان الی سه میلیون تومان است.

میز آرایش یا همان میز توالت

یکی دیگر از لوازم سرویس خواب میز آرایش است. این قطعه از سرویس خواب نوجوان به جهت سر و سامان بخشیدن و نظم دادن به لوازم آرایشی و بهداشتی در منزل و اتاق خواب فرزند شما مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این نکته را هم در نظر بگیرید که میز توالت‌ها معمولا با سرویس خواب ست هستند و بر اساس نوع قیمت آن‌ها از یک و نیم تا دو میلیون تومان شروع الی چهار تا پنج میلیون تومان می‌باشد.

کمد

یکی دیگر از لوازم جانبی سرویس خواب نوجوان به شمار می‌رود و خریدن این قطعه و همچنین افزودن آن به سرویس خواب نوجوان بستگی به این دارد که بدانید آیا فضای منزل شما برای وجود این قطعه کافی است یا خیر. وجود کمد در اتاق خواب فرزند شما، این امکان را به او می‌دهد که لباس‌های خودش را به راحتی و بدون دردسر و مشکلی سر و سامان دهد. قیمت کمد سرویس خواب نوجوان هم بین یک، دو میلیون تومان الی ده میلیون تومان است.

پاف

 در توضیح اینکه پاف چیست باید گفت که در حقیقت پاف سرویس خواب یک مدل صندلی یا نوعی مبل بدون پشتی می باشد که محل قرارگیری ان در پایین و انتهای تخت در نظر گرفته می شود. این مبل یا نیمکت می‌تواند به شکل یک چهارپایه برای نشستن مورد استفاده قرار می گیرد یا اینکه به عنوان یک گنجه برای ذخیره کردن و چیدمان وسیله‌هایی که کم تر استفاده می شوند استفاده شود. بد نیست بدانیم که اکثر طراحان دکور داخلی اپارتمان و ویلا عقیده دارند که  بهتر ان است که جنس تخت با جنس پاف فرق داشته باشد.

همچنین بخوانید: سرویس خواب نوجوان برای دختران چه تفاوت هایی با سرویس پسران دارد؟

پاف‌ها در کنار مبلمان، در بعضی از اوقات و موارد، به همراه سرویس‌ خواب‌ها نیز ارائه می‌شوند. بعضی از پاف‌ها به فرزند دلبند شما این امکان را می‌دهد که در کنار داشتن جایی مناسب و خوب برای نشیمن در اتاق خواب، جایی هم برای گذاشتن و قرار دادن وسایل ریز و درشت خود نیز داشته باشد. قیمت پاف‌ها هم بر اساس نوع و مدل بین سیصد تا چهارصد هزارتومان الی پنج تا شش میلیون است.

 

تخت سرویس خواب نوجوان

سخن آخر

به طور کلی باید گفت که نوجوانان دارای روحیات و سلایق بسیار مختلف و گوناگونی هستند و نیازهای هر کدام از فرزندان دلبند شما ممکن است به اندازه تفاوت زمین تا آسمان باشد.
به زبان ساده‌تر با یکدیگر تفاوت‌های بسیار زیادی دارند. همین موضوع باعث می‌شود که هزینه خرید سرویس خواب نوجوان به صورت متفاوتی ارائه شود که نمی‌توان از پیش این هزینه‌ها را تعیین کرد. در این مطلب از سایت آرام چوب شما را با این هزینه‌ها تا حدودی آشنا نمودیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا