سرویس خواب جوان

مهم‌ ترین تفاوت سرویس خواب سلطنتی و اسپرت

سرویس خواب سلطنتی و اسپرت دو مدل مختلف و همچنین پرطرفدار از سرویس خواب‌هایی هستند که امروزه در بازار به فروش می‌رسند. مسلماً مهم‌ترین و بارزترین تفاوت موجود بین این دو مدل از سرویس خواب مربوط به ظاهر آن‌ها می‌شود. با این وجود تفاوت‌های دیگری را نیز می‌توانیم پیدا کنیم که مربوط به این دو نوع سرویس خواب می‌شود. در ادامه در خصوص این تفاوت‌ها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

تفاوت سرویس خوال سلطنتی و اسپرت

تفاوت سرویس خوال سلطنتی و اسپرت

در بررسی تفاوت سرویس خواب سلطنتی و اسپرت می‌توانیم به موارد زیر برسیم. این موارد به ما کمک می‌کنند تا بدانیم که آیا سرویس خواب انتخابی ما از نوع اسپرت باشد گزینه بهتری است و یا اگر از نوع سلطنتی انتخاب کنیم، می‌توانیم استفاده‌های بیشتری را از آن داشته باشیم.

ارتفاع تخت

در هنگام خرید سرویس خواب و تخت باید حتماً به راهنمای خرید سرویس خواب باکیفیت و نکات مهم آن نیز توجه داشته باشید. در این راهنما در خصوص ارتفاع تخت‌ها به خوبی توضیح داده شده است. در سرویس خواب‌های سلطنتی معمولاً ارتفاع تخت‌ها بالاتر از حد عادی است. این موضوع در حالی است که در سرویس خواب‌های اسپرت، ارتفاع تخت‌ها در حد معمولی و یا حتی پایین‌تر از حد نرمال نیز می‌باشد.

رنگ‌بندی

رنگ‌بندی‌ها غالبا دارای تنوع زیادی هستند. این موضوع به خصوص در سرویس خواب جوان دیده می‌شود که اهمیت زیادی نیز دارد. اما اگر بخواهیم به طور کلی رنگ‌بندی دو نوع سرویس سلطنتی و اسپرت را بررسی کنیم به این نکته می‌رسیم که تخت‌های سلطنتی غالبا دارای رنگ‌های طلایی، کرم، قهوه‌ای، مشکی، طوسی، نقره‌ای و… هستند. این در حالی است که سرویس خواب‌های اسپرت می‌توانند رنگ‌بندی‌های متنوع‌تر و شادتری را نیز داشته باشند.

مدل سرویس خواب

مدل سرویس خواب

در بررسی تفاوت سرویس خواب سلطنتی و اسپرت باید به مدل‌های سرویس خواب‌ها به شکل ویژه‌ای توجه داشته باشید. معمولاً مدل‌های تخت‌ها و سرویس خواب‌های سلطنتی به شکلی هستند که دارای تاج‌های بلند بوده و طرح‌ها و نقش و نگار‌های زیادی بر روی آن‌ها نقش می‌بندد. این نوع از سرویس خواب‌ها می‌توانند از مواد اولیه متفاوتی همچون چوب، ‌ام دی اف و… ساخته شوند.

اما در خصوص سرویس خواب‌های اسپرت باید به این مسأله توجه داشته باشید که سرویس خواب‌های اسپرت غالبا مدل‌های ساده‌تری داشته و تخت‌های به ظاهر راحت‌تری نیز هستند. این نوع از تخت‌ها می‌توانند مدل‌های باکسی و یا مدل‌های تاج دار و اسپرت را داشته باشند که مطابق با سلیقه مشتریان هستند.

قیمت

مؤلفه قیمت می‌تواند تحت تأثیر موارد زیادی از جمله طرح، رنگ و جنس سرویس خواب‌ها قرار گیرد. اما اگر بخواهیم به صورت کلی قیمت این دو مدل از سرویس خواب را بررسی کنیم، می‌توانیم بگوییم که سرویس خواب‌های سلطنتی غالبا گران قیمت‌تر از سرویس خواب‌های اسپرت و معمولی هستند. این موضوع نیز به دلیل طرح‌هایی که بر روی سرویس خواب ایجاد می‌شود و همچنین به دلیل جنسی است که برای تولید سرویس خواب استفاده می‌شود.

سخن پایانی

تفاوتی ندارد که بین سرویس خواب سلطنتی و اسپرت، کدام یک را انتخاب می‌کنید، بلکه نکته مهم آن است که هر کدام از این سرویس خواب‌ها را انتخاب کنید باید حتماً به کارایی که از آن انتظار دارید و همچنین به سلیقه خودتان و چیزی که دوست دارید نیز توجه داشته باشید. زمانی که در مورد انتخاب خودتان به قطعیت رسیدید، بهتر است به سراغ فروشگاه‌های مطمئنی همچون آرام چوب بروید که هم دارای تنوع جنسی هستند و هم بهترین قیمت و بهترین کیفیت را به شما ارائه خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا