سرویس خواب نوزاد

بهترین برند سرویس خواب نوزاد کدام است؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین هنگام خرید سرویس خواب، انتخاب تخت مناسب برای فرزندشان است. اگر نام تجاری برای شما بسیار مهم است، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله از آرام چوب را از دست ندهید. بهترین برند سرویس خواب نوزاد ایرانی و خارجی را که می‌توانید در بازار ایران خریداری کنید را به شما می‌گوییم. شایان ذکر است یکی از مهمترین دلایل انتخاب سرویس خواب نوزاد و معرفی این برندها در این مقاله تجربیات و نظرات والدینی است که آن‌ها را برای فرزندان خود خریداری کرده‌اند.

تفاوت های فردی نوزادان در ارتباط با خواب

بد نیست بدانیم که در هفته‌های اول، امکان دارد که نوزادان تمام شب و روز را در خواب بگذراند. ولی مطلب مهم این است که بیشتر نوزادان، در طی چند هفتهٔ اول عمرشان بیش از 2 تا 4ساعت ممتد نمی‌خوابند. در حقیقت نوزادان در هفتهٔ نخست زندگی، چهارده تا هجده ساعت در شبانه‌روز و زمانی که یک ماه سن دارد ، دوازده تا شانزده ساعت در شبانه‌روز استراحت دارند. از طرف دیگر از آنجایی که نوزادان باهم متفاوت هستند، بعضی از آنها بسیار کمتر یا بسیار بیشتر از میانگین‌ های ذکر شده استراحت می کند البته در ماه اول ضروری است مادر نوزادش را هر 2 ساعت بیدار کند تا شیر بخورد.

برای خرید سرویس خواب باید به نکاتی توجه نمایید که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم:

نکات سرویس خواب نوزاد

 

نکات سرویس خواب نوزاد

سرویس خواب نوزاد وسیله‌ای برای ایجاد خواب راحت برای کودکان و نوزادان است. از آنجایی که کودکان و نوزادان در سال‌های اولیه زندگی بیشتر وقت خود را در خواب می‌گذرانند، خرید و ارائه سرویس خواب بسیار مهم خواهد بود. قبل از اینکه برای خرید لوازم نوزاد دلبند خود اقدام نمایید موارد مهمی وجود دارد که توجه به انها از اسراف جلوگیری کرده و حداکثر نیاز کودک شما را با توجه به انها رفع خواهید نمود:

همچنین بخوانید: دکوراسیون زیبای اتاق خواب کودکان از لحاظ روانشناسی

اول اینکه در نظر بگیرید که جنسيت نوزادتان چيست‌ چون شماری از نيازها با جنسيت رابطه مستقیم دارد. ثانیا بیشینه بنیه مالي شما چقدر است‌ و حتما رفع نيازها را با میزان قدرت خريدتان هماهنگ نمایید. ثالثا محل زندگيتان چقدر بزرگ است و چقدر ظرفیت دارد اگر شما مستأجر باشید بایدحمل‌ونقل وسايل جدید  را هم درنظر بگیرید. نهایتا اینکه فرزند شما متولد چه فصلي است، زیرا نيازهاي مرتبط با فصل و سناو باید در نظر گرفته شود. در کل در نظر داشته باشید که  امروز مارك‌هاي ايراني با كيفيت قابل‌قبول نيز در بازار وجود هستند كه مي‌تواند نياز شما را با مبالغ خيلي پایین تر برآورده كند.

•در عین حال مهم است که فضا و مکان خود را برای استفاده از خدمات خواب نوزاد در نظر بگیرید. مسئله بعدی این است که سن نوزاد یا فرزند دلبندتان را در نظر بگیرید. از همه مهمتر هزینه‌ای که باید برای خرید می‌خواهید بپردازید.
• انتخاب‌های شما برای سرویس خواب بی‌پایان است. دنیایی پر از عکس، رنگ و طرح ملحفه، تشک، بالش و پتوهای آماده است. ملحفه‌های نخی و ملافه از بهترین انتخاب‌ها هستند. سرویسی را انتخاب کنید که به راحتی شسته شود و همه ملافه‌های کودک همزمان در ماشین لباسشویی باشد. بهتر است موادی داشته باشید که فاقد مواد پلاستیکی و شیمیایی باشد.
• پس از در نظر گرفتن نوع محصولی که انتخاب می‌کنید، نوبت به نوزاد یا کودک می‌رسد. تختی را متناسب با سن کودک خود انتخاب کنید. به طوری که نه بزرگتر و نه کوچکتر باشد.
• رنگ‌ها را فراموش نکنید. رنگ‌ها علاوه بر زیبایی فوق‌العاده‌ای که به اتاق می‌بخشند، از نظر بصری چشم نواز هستند. اکثر خدمات موجود در بازار برای این منظور دارای روکش تشک که اغلب کشدار هستند. سپس ملحفه‌های تشک بخشی دیگر از مجموعه چند تکه است

بهترین برند سرویس خواب نوزاد ایرانی

 

بهترین برند سرویس خواب نوزاد ایرانی

 

استفاده از روش‌های نوین در ابعاد محصول، یراق‌آلات جدید و همچنین تنوع رنگ بالا و طراحی خاص و منحصر به فرد عواملی هستند که در انتخاب بهترین برند سرویس خواب نوزاد تاثیرگذار خواهند بود. هم اکنون فروشگاه‌های زیادی با انواع محصولات بالا جهت خرید روتختی کودک، لوستر و آباژور، صندلی و … آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشند.

همچنین بخوانید: نکات طلایی خرید سرویس خواب نوزاد ارزان

سخن پایانی

بهترین برند سرویس خواب نوزاد انتخاب سرویس خواب نوزاد که یکی از مهم‌ترین و لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که برای والدین وجود دارد، سخت کرده است. به خصوص اگر برای اولین بار است که این تجربه شیرین را تجربه می‌کنند.
سرویس خواب نوزاد این روزها به دلیل کوچک بودن حجم فضاها باید متناسب با محیط طراحی شود. کمبود فضا در اتاق خواب‌ها باعث شده تا سازندگان سرویس خواب ایده‌های جدیدی برای این منظور بیاندیشند. خرید سرویس خواب از اصلی‌ترین و مهم‌ترین قسمت دکوراسیون اتاق کودک است، بنابراین والدین در انتخاب و خرید سرویس خواب نوزاد آن چه از نظر زیبایی، جنس و کیفیت، وسواس و دقت بیشتری خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا