سرویس خواب نوزاد

نکات طلایی خرید سرویس خواب نوزاد ارزان

خرید سرویس خواب نوزاد ارزان یکی از بزرگترین دغدغه‌های والدین در خرید سیسمونی است. چگونه می‌توان سرویس خوابی با کیفیت بالا و ارزان خریداری نمود؟ با پرهیز از چه مسائلی می‌توان هزینه پرداختی را به حداقل رساند؟ از چه نکاتی نمی‌توان چشم‌پوشی کرد؟ همان‌طور که می‌دانید با خرید سرویس خواب نوزاد مناسب می‌توان زیبایی چشم‌نوازی را به اتاق خواب کودک بخشید. از دیگر عوامل مؤثر بر انتخاب والدین می‌توان به ایمنی و رعایت استاندارد‌های لازم، راحتی، ماندگاری و دوام بالا اشاره کرد. با ما در این مطلب از آرام چوب همراه باشید تا شما را با مهم‌ترین نکات هنگام این محصولات آشنا کنیم.

گاهی شمار زیادی از خانواده‌ در تهیه وسایل همراه سرویس خواب برای نوزاد و کودک خود خیلی زیاده‌روی نموده و وسایلی می خرند که به جز خرج گذاشتن روی دستشان و جا گرفتند در منزل ، فاقد کاربرد خاصی هستند پس یکی از عوامل مدیریت هزینه هنگام خرید وسایل نوزاد کنترل احساسات والدین و هدایت ان به سمت خرید وسایل کاربردی است همچنین یکی دیگر از خطاهای والدین در خرید سیسمونی و به ویژه سرویس خواب این است که انها گمان می نمایند که فرزندشان‌ همواره کوچک چثه باقی می‌ماند و تعداد زیادی وسایل کوچک برای فرزند خود تهیه می کند اما زود متوجه می شوند که این وسایل دیگر اندازه فرزندشان نیست

سرویس خواب و اهمیت آن در سلامت نوزاد

نوزادان در بدو تولد بین 15 تا 18 ساعت می‌خوابند در صورتی که مکان استراحت آن‌ها راحت نباشد یا از ایمنی لازم برخوردار نباشد، دچار اختلال بی‌خوابی شده و این مسئله تأثیر مستقیمی بر رشد نوزاد خواهد داشت. همچنین آرامش والدین نیز بر هم می‌خورد و بی‌خوابی نوزاد آن‌ها را کلافه می‌کند. اکنون که به اهمیت خرید سرویس خواب نوزاد پی بردید در ادامه به نکات مهم هنگام خرید سرویس خواب اشاره خواهیم کرد.

همچنین بخوانید: آیا تمام اقلام موجود در سرویس خواب نوزاد مورد نیاز هستند؟

نکات مهم در خرید سرویس خواب نوزاد ارزان

 

نکات مهم در خرید سرویس خواب نوزاد ارزان

 

در انتخاب سرویس خواب نوزاد نباید برای خرید ارزان، از نکات مهم ذیل چشم‌پوشی کرد:

جنس

سرویس خواب به ترتیب کیفیت از چوب، ام‌دی‌اف یا نئوپان ساخته می‌شود. دوام و ماندگاری سرویس تا حدود زیادی وابسته به جنس آن است.

سایز

اندازه استانداردی برای سرویس خواب نوزاد وجود ندارد، انتخاب شما به زمان استفاده از آن وابسته است، اگر می‌خواهید فرزند شما تا 3 سالگی از این تخت استفاده کند پیشنهاد می‌شود از ابعاد بزرگتر سرویس خواب نوزاد استفاده نمایید.

تزئینات

با توجه به اینکه کودک از 6 ماهگی به بعد رنگ‌ها و اشکال را به طور دقیق تشخیص می‌دهد باید سرویس خواب از جذابیت‌های ظاهری و تزئینات مطلوبی برخوردار باشد.

رنگ

سفید و استخوانی دو رنگ پرطرفدار در خرید سرویس نوزاد هستند. البته می‌توان از رنگ‌هایی بر اساس جنسیت نیز استفاده نمود. معمولاً رنگ‌هایی مانند صورتی، سبز و زرد برای دختران و آبی، طوسی و مشکی برای پسران استفاده می‌شود. رنگ‌هایی مانند رنگ قرمز نیز برای هر دو گروه استفاده می‌شود. در صورتی که قصد دارید تا کمترین هزینه را برای خرید سرویس خواب نوزاد ارزان بپردازید پیشنهاد ما خرید سرویس سفید یا استخوانی است زیرا می‌توان برای هر جنسیتی از آن استفاده کرد. در نتیجه در صورت تولد فرزند دوم با جنسیت متفاوت نیازی به پرداخت هزینه مجدد نیست.

همچنین بخوانید: انتخاب بهترین جنس سرویس خواب نوزاد

رعایت نکات ایمنی و استاندارد

مسلماً هیچ پدر و مادری حاضر نیست که امنیت فرزند خود را با خرید جنس ارزان ‌قیمت به خطر بیندازد. در نتیجه پیشنهاد می‌شود در صورتی که قصد دارید هزینه کمتری پرداخت کنید از دیگر موارد فوق چشم‌پوشی نمایید. ولی نکات ایمنی و استاندارد را به طور کامل بررسی کنید. ارتفاع تخت باید 34 تا 40 سانتی‌متر باشد همچنین در صورتی که تخت دارای میله‌های محافظ است فواصل بین میله‌ها حداقل 5 سانتی‌متر و حداکثر 10 سانتی‌متر باشد. ارتفاع میله‌های محافظ نیز باید 70 سانتی‌متر باشد. نصب میله‌های محافظ باید به درستی و با استحکام بالا صورت گیرد. پیشنهاد می‌شود از خرید سرویس خواب نوزاد با میله متحرک بپرهیزید زیرا در صورت خرابی شاسی نگهدارنده ممکن است خطرات جبران‌ناپذیری فرزند دلبندتان را تهدید نماید.

نتیجه‌گیری

اکثر والدین با توجه به شرایط اقتصادی کنونی تمایل به خرید سرویس خواب نوزاد دارند. این مسئله بدین معنی نیست که در صورت خرید سرویس خواب ارزان از نکات مهمی همچون جنس، دوام و استاندارد‌های ایمنی چشم‌پوشی خواهند کرد. با کمی دقت و بررسی محصول و پرهیز از تزئینات لوکس و پرهزینه می‌توان سرویس خواب نوزاد را با تمام ویژگی‌های بالا و قیمت مناسب و ارزان خریداری کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا