سرویس خواب نوزاد

انتخاب بهترین جنس سرویس خواب نوزاد

هنگام خرید سرویس خواب برای نوزادان اغلب خانواده‌ها به دنبال پیدا کردن نمونه‌ای با کیفیت و جذاب هستند. در این مواقع باید این سوال را مطرح کرد که آیا طرح و زیبایی بیشتر مدنظر است یا کیفیت مواد به کار رفته، ایمنی و جنس محصول؟ پس از پاسخگویی به این سوال می‌توان خانواده‌ها را برای یک خرید مطمئن راهنمایی کرد چرا که سرویس‌های خواب نوزادان در جنس‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی در بازار عرضه می‌شوند که گاهی ممکن است انتخاب را برای خانواده‌ها سخت کند.
افرادی که هم سلیقه خاصی دارند و هم به دنبال کیفیت مناسب هستند، قطعا دغدغه بیشتری در این خصوص دارند و مدام در حال جست و جو برای یک انتخاب مناسب‌اند. در این مقاله از سایت آرام چوب همراه ما باشید تا به شما بگوییم بهترین جنس سرویس خواب نوزاد دلبندتان کدام جنس است.

بد نیست بدانید که بهترین و طبیعی‌ترین متریال برای تولید محصولات مربوط به کودک و نوزاد چوب می باشد؛ ولی با درنظر گرفتن اینکه نوزاد تازه متولد شده خیلی سریع رشد می کند بنابراین عمر این تولیدات مخصوص کودک و نوزاد در اکثر اوقات کوتاه است، بد نیست بدانیم که به کاربردن چوب‌های باکیفیت بالا به این دلیل که مبلغ تمام شده ان برای خریدار به هیچ وجه اقتصادی نیست به لحاظ اقتصادی صرف ندارد. از سویی دیگر تخت‌های فرفورژه اصلا برای استفاده کودکان و نوزاد مطلوب نیستند و حتی برای افراد بزرگسال هم مناسب تر ان است که از وسایل با لبه‌های تیز، استفاده نکنند. جنس بسیاری از تولیدات مربوط به نوزاد و کودک نئوپان است ولی اگر چه بسیار مقاوم می‌باشند نه ظاهر خوبی دارد و نه کیفیت مناسب. با در نظر گرفتن این موارد، متریالی دیگر جایگزین چوب شده است که هم کیفیت بالا تر دارد و هم قیمت اقتصادی تر مثل استفاده از ام دی اف‌های وارداتی باکیفیت و استفاده از روکش‌های ضد حساسیت مانند رنگ پلی اورتان.

همچنین بخوانید: آیا تمام اقلام موجود در سرویس خواب نوزاد مورد نیاز هستند؟

بهترین جنس سرویس خواب نوزاد

بهترین جنس سرویس خواب نوزاد کدام است؟

 

بهترین جنس سرویس خواب نوزاد

همانطور که اشاره شد یکی از طبیعی‌ترین و بهترین موادی که برای ساخت محصولات مربوط به کودکان استفاده می‌شود، چوب است. اما با توجه به اینکه نوزاد به سرعت بزرگ می‌شود و عمر این چوب هم بیشتر از ۴ سال نیست، شاید قیمت تمام شده این سرویس برای خانواده‌ها کمی اقتصادی نباشد. تخت‌های فرفورژه هم برای کودکان مناسب نیست و حتی بزرگسالان هم بهتر است از آن‌ها استفاده نکنند.
با توجه به موارد گفته شده بهترین جنس سرویس خواب نوزاد که بتواند یک جایگزین مناسب هم از نظر کیفیت بالا و هم از نظر قیمت باشد، محصولات نئوپان است که هم ظاهر جذابی دارند و هم با کیفیت مناسب و مقاومت بالا می‌توانند جایگزین مناسبی باشند.
در بعضی از این محصولات، از روکش‌های ضد حساسیتی استفاده می‌کنند که استانداردهای مربوط به محصولات کودک را دارد و موجب می‌شود تا ضد آلرژی، ضد حساسیت، غیرسمی و مقاوم در برابر نفوذ آب باشند و در صورت آلودگی هم به راحتی با دستمال مرطوب پاکیزه شوند.
نئوپان ترکیبی از خرده چوب و رزین است که در صدها رنگ و طرح متفاوت تولید می‌شود. برای سرویس خواب اتاق کودک از ام دی اف که شامل دو نوع ملامینه و فینیش است بسیار استفاده می‌شود که در برابر رطوبت و سایش استحکام بالایی دارند. به طور کلی بعد از تخت چوبی بهترین گزینه برای سرویس خواب نوزاد نئوپان یا ام دی اف است. اگر هم نمی‌خواهید که تمام تخت کودکتان از چوب باشد می‌توانید نمونه‌هایی را خریداری کنید که از ترکیب زیبای فلز و چوب استفاده کرده‌ باشند.
در آخر بهتر است بگوییم هنگام خرید سرویس خواب نوزاد علاوه بر زیبایی حتماً به جنس، ابعاد مدل و راحتی آن و تامین ایمنی و سلامت کودک توجه کنید.

همچنین بخوانید: بهترین برند سرویس خواب نوزاد کدام است؟

همانطور که مستحضر هستید امروزه خرید سرویس خواب نوزاد یکی از دغدغه‌های بسیار مهم بانوان باردار است که معمولا موجب می‌شود خانواده‌ها زمان و هزینه نسبتاً زیادی را صرف کنند. چرا که خرید یک سرویس خواب با کیفیت، شرط تأمین امنیت و راحتی کودک است.
با توجه به اینکه کودکان با وسایل اتاق خود مدام در ارتباط هستند و به مرور وقت بسیاری را در اتاق سپری می‌کنند. انتخاب رنگ، طرح و به طور کلی سبک سرویس خواب اتاق و دیگر وسایل می‌تواند در رشد و تقویت شناخت کودک از محیط اطراف تاثیرگذار باشد پس انتخاب بهترین جنس سرویس خواب نوزاد و وسایل او اهمیت بالایی دارد.
توجه به وجود رنگ‌های مختلف و شکل‌ها و تصاویر مختلف هم در اتاق یک کودک و نوزاد، بسیار در رشد ذهن و تقویت حافظه او موثر است. پس هنگام خرید تمامی نکات گفته شده را مدنظر داشته باشید. با توجه به نکات گفته شده لازم نیست هزینه‌های بسیار هنگفتی را پرداخت کنید بلکه کافی است هنگام خرید عوامل مختلف را بررسی کرده و با یک جمع‌بندی درست خرید نهایی را انجام دهید.
برای اینکه بتوانید در این خصوص اطلاعات بیشتری کسب کنید و سوالات خود را بپرسید، می‌توانید با کارشناسان ما در سایت آرام چوب ارتباط برقرار کنید و از راهنمایی‌های جامع و کامل آن‌ها استفاده کنید.
سپاس از همراهی شما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا